Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 8 december 2008

Nederlands?

Op een mailinglist kwam ik commentaren tegen op de onzin die soms wordt uitgekraamd.
Hieronder een voorbeeld van gewichtige taal:

"Docenten balanceren voortdurend tussen de concrete behoeften van
leerlingen, de context van de school, de verwachtingen vanuit de
maatschappij en de wetenschappelijke inzichten rond leren. De Master
Professioneel Meesterschap biedt docenten een verdieping op elk van die
terreinen. Binnen de opleiding werken de deelnemers samen met collega’s
uit andere scholen in professionele leergroepen. Zij worden gevoed door
inzichten uit de onderwijswetenschap, doorkijkjes naar de praktijk in
andere landen, modellen vanuit organisatie- en innovatiekunde en
technieken voor praktijkonderzoek. Inzichten en producten vanuit de
opleiding zijn direct bruikbaar voor de eigen schoolpraktijk."

En gelul als dit soort geklets werd op de hak genomen met de volgende tekst:

Tja, je moet je focussen op je targets en je objectives he, anders
cancel je de hele shit. Heb je je subscriptions al geupdate? Is nodig om je
skills te managen. Meestal doe ik een assessment request bij de tutor.
Performance review al gehad?

DQ
.

Geen opmerkingen: