Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 7 oktober 2008

De openhartigheid van politiechef Stikvoort

De openhartigheid van politiechef Stikvoort

Al eerder wilde ik hier over schrijven.
Heb daar vanaf gezien.
Dat was nodig omdat ik even rust moest nemen.
Rust over de verontwaardiging die ik had over de reacties van de politiek over de opmerkingen van
de Goudse politiechef Stikvoort.
Waarom deze man niet aanhoren en serieus nemen, ook al denk je het gelijk aan je kant te hebben?
De kleinheid van de politiek.
Kinderen moeten ons leiden.
Leiden in moeilijke tijden.
Voor artikel in Trouw: --------------> KLIK HIER
Voor artikel in De Volkskrant: ----> KLIK HIER

DQ
.

Geen opmerkingen: