Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 4 juli 2008

De weggedronken donderdagavond.

Donderdag, een dag die qua weer vrij goed begon.
Maar de voorspellers uit De Bilt kregen gelijk.
Langzamerhand betrok de lucht en daarmee ook mijn stemming.
Ben heel gevoelig voor het weer.
Toen er nog de nodige roering in mijn huis was had ik er geen last van.
Nu ik veel alleen ben heb ik er wel problemen mee.
Daarom kost het me ook zoveel moeite om de herfst en winter redelijk te doorstaan.

Ik kan uitstekend alleen zijn en kan daar best van genieten maar als ik een hele dag geen mensen zie of spreek kan ik erg onrustig worden.
De enige persoon die ik sprak was vannacht rond 1 uur.
Mijn bed was behaaglijk maar de omgeving niet.
Dat wil zeggen, de geluidsomgeving.
In het café naast me brulde de geluidsinstallatie.
Geheel tegen de afspraken in.
Het behaaglijke bed uit, broek en schoenen aan en naar het café.
Met inderdaad als resultaat dat de geluidskraan werd teruggeschroefd.
Toch zijn dat erg vervelende zaken.
Ik ben geen klager maar wil wel kunnen slapen.
Enfin, toch iemand gesproken maar niet op de manier die ik graag wil.

Terug naar de avond en de wat sombere stemming.
Normaal heb ik geen bier in huis, wel wijn maar ik ben niet een echte wijnliefhebber.
Plots bedacht ik me dat er in de badkamer in een kartonnen verpakking nog een paar flesjes bier stonden.
Het was overgebleven van het feestje en ik denk dat Marijke het had gekocht met het idee dat het donker bier was.
Als zodanig heb ik het tot mij genomen al vond ik wel dat het bier wat licht was voor een donker biertje.
Doet er niet toe.
Na een flesje begon ik wel opgewekter te worden.
Na het tweede flesje nog opgewekter.
Dat was wel een beetje verdacht dus het derde lege flesje ter hand genomen en bestudeerd.
Tsja, 11,6%.
Dat tikt aan.

Sombere stemmingen moet je niet verdrinken.
Dat wil zeggen, niet standaard.
Zo min of meer per ongeluk werkt het wel.

De PC weigerde vanmorgen.
Alles werkte behalve het toetsenbord en dat is toch wel belangrijk..........
Na een uur, verloren uur, had ik de zaak weer draaiend, zoals uit dit stukje blijkt.

En nu welgemoed de vrijdag tegemoet.

DQ
.

Geen opmerkingen: