Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 16 mei 2008

Twente









Mijn vader werd overgeplaatst naar Hengelo, Overijssel.
Daar had ik bepaald geen trek in.
Weg uit Noord Holland.
Weg van vrienden en vriendinnen.
Weg uit Alkmaar.
Weg uit de oude stad.
Naar het jonge Hengelo waar bovendien de iets oudere binnenstad
weg was gebombardeerd in de oorlog.

Een stad waar stadsbestuur geen enkele gevoel had
voor oude architectuur.

Een stad die toen al door de planners is verprutst,
iets waar men veel van heeft geleerd
want met de laatste stadsvernieuwing
hebben ze dat nogmaals gedaan.

Om kort te gaan; ik heb het zo moeilijk gehad dat het jaaaaaaaaren heeft gekost om te zien dat Twente prachtig is.
Net alsof ik met een bevestiging daarvan, mijn wortels verried.

Maar.........
Twente is prachtig en als bewijs hierbij enkele foto's die ik 2e pinksterdag maakte.

Bovendien als toetje de volgende link:
Wett Oe Woar Twente Lig?

DQ
.

Geen opmerkingen: