Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 21 mei 2008

Hoe kan dit?

Ik val in herhaling, ik weet het.
Je kunt nu eenmaal moeilijk zwijgen over zaken die je hoog zitten.
Nu weer de Christen Unie discussie over de homoseksuele medemens.
Het absolutisme waarin men de zekerheid uit de Bijbel haalt dat dit gedrag verboden is.
Maar de vanzelfsprekendheid waarin men het stenigen van overspelige vrouwen onjuist vindt.
Dit staat echter ook in de Bijbel.

Vrede, liefde en mededogen belangrijk vinden, ook een Bijbelse waarde, maar wel militairen naar Afghanistan sturen.
Zelfs de minister van defensie, de baas van het moordtuig, is een Christen.

Abortus mag niet, zelf verklaarde vijanden doodschieten mag wel.
Pech voor de vele onschuldige burgers.
Die worden niet geteld.
Daar worden geen herdenkingsdiensten voor gehouden.

Gooi die cluster bommen maar, dat is voor ons op dat moment het veiligste wapen.

Christenen, hoe kunnen jullie dit rijmen?
Fatsoen verwachten van anderen maar dit niet op je zelf toepassen.
Ruk de oogkleppen af en laat aan niet-Christenen zien wat het betekent om Christen te zijn.

Zien jullie Christus al sjoemelend met de waarheid, opgetuigd met gruwelijke wapens door Afghanistan sluipen?

Nee, jullie zijn Christus niet, maar wel navolgers van hem.

DQ
.

Geen opmerkingen: