Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 6 februari 2008

El Periquín

In oktober 2007 verscheen ‘Diálogos’, de langverwachte derde cd van de Nederlandse flamencogitarist
El Periquín! (Zie bericht hieronder)

Aan het album hebben artiesten van wereldformaat meegewerkt: Carles Benavent (bas), Tollak Ollestad (mondharp), Martin Verdonk (percussie), Miguel Sanchez (percussie), Hans en Christan Grotenbreg (toetsen), Jaap Berends (mandoline) en Bub Boelens (bas).

Met ‘Diálogos’ brengt el Periquín een spannende mix van flamenco, jazz, klassieke en Latijns-Amerikaanse muziek en laat hij een enorme sprong zien in zijn ontwikkeling als flamencogitarist en componist. Dit maakt 'Diálogos' niet alleen een album voor flamencokenners, maar voor iedereen met liefde voor muziek! Een deel van de opbrengst van ‘Diálogos’ zal worden gedoneerd aan het Wereld Natuur Fonds. Het album is vanaf oktober verkrijgbaar via deze website KLIK en in diverse
speciaalzaken.

.

.

Geen opmerkingen: