Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 14 januari 2008

Sluitende cirkels.

Al eerder heb ik gefilosofeert over cirkels die zich sluiten.
Ik had het toen over het verschijnsel dat zaken die in het verleden afzonderlijk zijn gestart zich later als een cirkel kunnen sluiten.
Alsof de cirkel rond is.

Wie de site van Sebo volgt weet dat hij inmiddels in Enschede een kerk heeft gevonden waar hij zich momenteel uitstekend op zijn plaats voelt.
Voor mijn gevoel weer een cirkel die zich sluit want één van de vroegere voorgangers van die gemeente was een zeker ds de Jong.
En dat is grappig want wij, kinderen, kenden hem 50 jaar geleden in Noord-Holland als ome Rinus en zijn vrouw als tante Gre.
Later heb ik ze uit het oog verloren maar er sloot zich weer een cirkel toen hij in Hengelo 100 mtr van het huis van Marijke ging wonen.
Inmiddels zijn beiden overleden.

DQ

.

Geen opmerkingen: