Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 20 november 2007

Flightsimulator

Degene die hier vaker kijkt kan weten dat ik zeer geïnteresseerd ben in de luchtvaart.
Maar dan wel de burgerluchtvaart.
De militaireluchtvaart vind ik gruwelijk zoals ik dat van al het wapentuig vind.
-
Bij de Volkskrant vond ik een filmpje over de flightsimulator van Microsoft.
Dat is niet zomaar een spelletje.
Wil je daar goed mee uit de voeten kunnen, zal je je heel wat techniek eigen moeten maken.
Anders wordt je inderdaad een brokken-piloot.
-
Zelf heb ik er weinig mee gedaan, hoewel het erg boeiend is, maar het kost me teveel tijd.
Als ik alles wil doen wat ik leuk vind met een computer, zit ik de hele dag achter dat ding.
En dat wil ik niet.
Enfin, hieronder het filmpje.

DQ

Geen opmerkingen: