Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 14 november 2007

Don Camillo bericht van Sebo

Van Sebo:

Gisteravond rollend over de bank om die twee gekken, daarginds op de vlakte bij de rivier de Po. Doldwaze mafkezen! De Marx-brothers waren leuk, Laurel & Hardy ook, maar deze twee gaan nog een paar stappen verder...
Deel 3 heb ik gekeken, je weet wel: met die kaars van twee meter en die gestolen kippen, die door de parlementariër in spe en z'n revolutionaire handlangers opgevreten worden.

Antwoord van DQ:

Het is leuker omdat het niet alleen komisch is.
Eigenlijk is het tragikomisch en zeer herkenbaar.
Misschien zelfs wel tragischer dan komisch.
Daar ontstaat de humor door.
We hebben ons wel eens afgevraagd of ieder de onderliggende boodschap van intense vriendschap verstaat.
Jammer dat de boeken en films langzaam in het verleden wegglijden.
Doodzonde.
Het hoort bij de zaken waar ik mensen warm voor probeer te maken.
Don Camillo en flamenco.
Het enige wat ze met elkaar te maken hebben is het feit dat de bekendheid, althans in mijn omgeving, onvoldoende is.

Wikipedia:

KLIK HIER VOOR Don Camillo

KLIK HIER VOOR Flamenco

P.s. Waarom gaan we vandaag niet lopende van het weder genieten?
Waarom uitstellen tot morgen wat ook perfect vandaag kan?

-

2 opmerkingen:

Drentse Tukker zei

Helaas! best zin in gehad, maar vandaag kan ik niet. krijg om 16:00 uur verzekeringskerel en om 20:00 komt de "auto-maat". Ik moet een brief voor hem schrijven naar de woningbouw.
En dus:
morgen.

Amigos para siempre zei

Okidokiekiekiekiekiekie. Bis.