Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 20 oktober 2007

Herfst

Het is te merken. De herfst slaat toe. Voor het eerst dit seizoen vanmorgen de kachel al aan gedaan.
Logisch want de buitenthermometer gaf een temperatuur van 0,1 graad aan.
Da's te koud om de kamer op te warmen.....
Maar de zon schijnt en dat is al heel wat.

Zo, de inmiddels gewone handelingen zijn achter de rug.
E-mail gelezen, e-mail beantwoord en, belangrijk, koffie gezet en eerste kopje leeg gedronken.
Weinig plannen voor vandaag.
Hangt o.a. af van de wijze waarop de herfst zich vandaag gaat gedragen.
Naar de markt in iedergeval.

Gister heb ik toestemming gekregen van een goede kennis om het filmpje dat hij maakte van
Valverde del Camino op dit log te zetten.
Dirk Veen is een uitstekende filmer die tot prachtige resultaten komt.
Ik zal het filmpje op mijn log zetten.
Bedankt Dirk.

De digitale camera is tegenwoordig zo klein dat het gemakkelijk is geworden om het ding bij je te dragen.
De laatste tijd doe ik dat heel veel.
Kan ik iedereen aanraden.
In deze herfsttijd zeker de moeite waard .
Stralend weer is niet een voorwaarde voor prachtige foto's.
In Italië heb ik schitterende foto's gemaakt in de mist.
Ook het uitlaten 's avonds van het hondje kan sfeervolle foto's opleveren.
Een voorbeeld zal ik plaatsen.

Nu ga ik eerst maar even een plakkie brood eten.

-

Geen opmerkingen: