Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 20 oktober 2007

Hengelo

Geleidelijk aan werd het warmer. De zon schoot gaten in het wolkendek en de Hengelose inwoners maakten er gebruik van door zich met z'n allen op het centrum te storten.
Voor ik me in het gewoel waagde ben ik eerst de bibliotheek binnen gewandeld.
Als je wat ouder wordt moet je alles wat rustiger aanpakken.
Daar wachtte me een verrassing. In het kader van de actie "Nederland Leest 2007" werd me "De Gelukkige Klas"van Theo Thijssen aangeboden. Zoals bekend is Theo Thijssen o.a. de schrijver van het overbekende "Kees de jongen". Leuk. Komt op de stapel van een 20-tal boeken te liggen die ik momenteel onder handen heb. Op de markt was de kaasboer zo vriendelijk me wat kaas te bezorgen evenals de visboer dat deed met een lekkere makreel. Elke keer valt me de hinderlijke gewoonte op dat men er geld voor wil hebben. Storend en lastig. Zal wel zo horen. Gewoonlijk duurt het niet lang voor ik thuis ben. Een voordeel van het wonen in het centrum. Nu duurde het iets langer omdat er door een groep een dans uit de Oekraïne werd uitgevoerd. Prettig als er dan een camera bij de hand is. Hierbij een filmpje dat ik er van maakte.

Geen opmerkingen: