Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 2 augustus 2022

Rutte de schuld.

Er gaat veel fout, overal dus ook ik Nederland.
Rutte de schuld geven van wat hier mis is het makkelijkste wat je kunt doen.
Ik doe daar niet mee aan mee.
Niet omdat ik vind dat hij het zo goed doet maar omdat zijn "macht" hem door de politiek én door de kiezers en de niet-kiezers wordt gegeven.
Macht tussen aanhalingstekens want zo groot is die niet.
Hij is de voorzitter van de ministerraad.
Niet meer en niet minder.
Dat wil niet zeggen dat hij geen verantwoordelijkheden heeft.
In de verschillende affaires was hij de lachende afwezige met een selectief slecht werkend geheugen.
En ook ik ben van mening dat hij zijn tijd gehad heeft.
De VVD heeft geen opvolger  beschikbaar.

Waar waren de tractors bij de  verschillende affaires?
Affaires die onmenselijk zijn.
Toeslag ouders en elkaar donderende huizen.
Slachtoffers zonder zwaar materieel.
Zijn zij te fatsoenlijk om een vlag ondersteboven te hangen?

Geen opmerkingen: