Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 4 augustus 2022

De suikeroom

Ik wil het wel toegeven.
Al vele jaren wacht ik op een bericht van een notaris.
Een bericht waarin hij mij meedeelt eindelijk de juiste man gevonden te hebben.
Ikke.

Een mij onbekende oom in Amerika heeft mij een som van vele honderden miljoenen nagelaten.
De man heeft geen andere familieleden.
Is in de suiker rijk geworden.
Een suikeroom dus.
Of ik bereid ben om de duiten te aanvaarden.

Zoals gezegd, al jaren wacht ik op dit bericht.
Twee mogelijkheden....
Of de suikeroom bestaat niet.
Of de notaris heeft mij niet kunnen vinden.
Ik denk het laatste en ga dus maar weer in de afwachtmodus.
Zit niks anders op.

Zie je nou wel.
Ik ben voor pech geboren.

Geen opmerkingen: