Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 30 juni 2022

Toeval

Laatst ontmoette ik in Hengelo iemand die ik niet kende.
We kwamen aan de praat.
Hij bleek veel gelogeerd te hebben in een hotelletje in Alkmaar waar wij ook geregeld gebruik van maakten. 
Toeval!

Ik vroeg hem of hij nog vakantieplannen had.
"Jazeker" was het antwoord.
"Ik heb een tent geboekt op een camping in San Marino".

San Marino
Onze dochter heeft jaren gewoond in de buurt van San Marino.
Toeval!

Ooit hebben we geslapen in een huis in een dorpje in Andalusië, het diepe zuiden van Spanje.
Wat bleek?
Het was het tweede huis van een Nederlander uit Amsterdam.
Toen hij jong was heeft hij op school gezeten in Hengelo.
Als ik uit mijn raam kijk zie ik die school.
Toeval!

Wat is het leuk om van de uitroeptekens, vraagtekens te maken.

Toeval!
Toeval?

Geen opmerkingen: