Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 25 juni 2022

Gezocht

Ik heb een probleem, tevens herhaald verzoek. 

Dringend ben ik op zoek naar een blauwe (liefst donkerblauw met oranje strikje) Oranteleskinaquatrabantelvoetje met dralermijntjes (groen). 
Mag wat gedeukt zijn mits niet té erg. 
Echter aan de dralermijntjes mag niets mankeren i. v. m.  de vertresminibelaren. Dat zou natuurlijk hoogst onaangenaam zijn. 
Stel je eens voor. 
Nooit mag dat gebeuren, ik zie de gebogen knoepers al voor me. 
Nee, dat nooit.

Mocht iemand echter in het bezit zijn van zo'n geval (mag vrouwelijk zijn) dan houd ik me ten sterkste aanbevolen. 
Kijk s. v. p. wel even onder de linkerhoek gezien van boven overdwars rechts. 
Daar staat n. l. het jaartal. 
Liefst heb ik er een uit 1833 sub a+ van 33 december. 
Zoals bekend mag worden verondersteld was dat een goed jaar, zeker uit de paarse periode. 
Het bovenwieltje mag eventueel ontbreken. 
Ik heb er gelukkig nog 10 min 12.
Dat zit dus wel eigen haard is goud waard.

Bezit je het en wil je het aan me kwijt dan kan je, als tegenprestatie, bij de Hema een pak melk voor de huidige prijs aanschaffen.
Uit eigen portemonnee.
Logisch!

Dank voor het zoeken in de stoffige uithoeken uwer inrichting. 
Dank (bis).

P. S. 
Mocht u bezweet stoppen met zoeken. 
Mocht u schuldgevoelens hebben door falen, dan spijt me dat vrestorteklds.
Dus.

Geen opmerkingen: