Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 24 mei 2022

MediaMarkt en service

Lang gespaard tot ik zover was dat ik een nieuwe telefoon kon kopen.
De oude begon het zwaar te krijgen.
De Motorola Edge 30 Pro kreeg prima beoordelingen 
Wat ook wel mag voor 800 euro.

Rond gekeken op Internet en uiteindelijk besloten het apparaat bij Mediamarkt te kopen.
Het bleek inderdaad een prachtig apparaat te zijn met vanaf het begin een groot probleem.
Namelijk meerdere spontane herstarts per dag.
Dat maakt de telefoon als telefoon natuurlijk onbruikbaar want je bent dan onbereikbaar.

Internet nageplozen, ook Motorola, en gedaan wat werd aangeraden.
Opstarten in veilige modus.
Helaas probleem bleef bestaan.
Toen volledige herstart.
Je raadt het al.
Probleem bleef.
Nog maakte ik me geen zorgen want ik zat nog diep in de garantie periode.
Telefoon opgestuurd en in spanning afgewacht.

Ik zat in het buitenland toen ik bericht van het servicebedrijf kreeg.
Men had vochtschade geconstateerd.

Mensen, 
Pas Op!!!
Vanaf dat moment ben je al je rechten kwijt.
Vanaf dat moment ben jij de schuldige.

Mijn hele leven zit ik in de electronica.
Ik weet best wat vocht kan betekenen.
De telefoon is niet met vocht in aanraking gekomen.
Bovendien was de fout er vanaf het begin al.
Als er al sprake is van vocht dan is dat gebeurt nog voor ik het apparaat in huis had.
Mogelijk een teruggestuurd apparaat?

Enfin, MediaMarkt weigert een omruil voor een nieuw apparaat.
Nu zit ik met een nieuw onbruikbaar apparaat en een schadepost van 800 euro.

MediaMarkt.
Voor mij is het de laatste aankoop bij jullie.
En ik hoop echt dat anderen mij volgen.
Familie, vrienden, kennissen en kennissen van kennissen zijn inmiddels zo ver.

Ik hoorde achteraf van meerdere klachten rond de service van dit bedrijf.
Niet meer kopen dus.
Er zijn bedrijven waar service wel een hoog goed is.

Geen opmerkingen: