Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 8 december 2021

Geweld en geld

De hele geschiedenis door is er meer, veel meer, goederen, geld en intelligentie beschikbaar geweest voor geweld dan voor menselijkheid.
Dat zegt veel over de mens.
Geld voor een geweer is nuttiger besteed dan geld voor de warme jas van iemand die rilt van de kou.
Logisch natuurlijk.
Dit geweer is er immers om die arme sloeber te verdedigen zodat hij daarna in vrede en op zijn gemak dood kan gaan aan kou en honger.

Geen opmerkingen: