Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 29 oktober 2021

Cynisme en overheid.

Inderdaad.
Ik ben cynischer over de politiek dan ooit te voren.
Merk dat aan de dingen die ik de laatste tijd aan Facebook toevertrouw.
Ik schrijf van me af.
Noodgedwongen.

Deze overheid laat steken vallen.
Lastig natuurlijk maar logisch .
Overheidswerk  blijft mensenwerk.
Maar als je vervolgens de steken, die je geregeld bewust en onbewust hebt laten vallen, niet ophaalt ben je de menselijkheid kwijt en is het voor mij de vraag of die er ooit geweest is.
Vandaar mijn cynisme.
Cynisme als gevolg van wanhoop en steeds groter gebrek aan vertrouwen in de overheid.

Geen opmerkingen: