Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 28 september 2021

Binnen is binnen en buiten is....

Nog even en ik ga naar buiten.
Even nakijken of er buiten nog buiten genoeg is om me naar buiten te kunnen begeven.
Vermoedelijk wel want gisteren was er buiten nog buiten voldoende en het zal toch buitengewoon zijn als dat buiten, buiten mijn weten om,  gesloten is en dit mij dan noodgedwongen buiten sluit zodat ik binnen blijven moet.
Toevallig weet ik dat er binnen binnen is omdat ik binnen ben en dat binnen dus diep in mijn binnenste binnen onderga.
En wie binne benne benne binne.
Vandaar dus.
Verder gaat het goed met me.
Dank u.

Geen opmerkingen: