Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 13 juli 2021

Jan Jonkman

In Alkmaar was ik vroeger lid van een jeugdclub.
Ik behoorde bij de jongsten.
De meesten waren zeker tien jaar ouder.
Als je zelf 14 bent is iemand van 24 onbereikbaar oud.
Uit die tijd zijn me nog namen bekend.
Eén naam is niet echt vergeten maar wel in het geheugen weggezakt.
Enige jaren geleden had ik een vrij heftige droom.
Daardoor bleven sommige details hangen.
Meestal vergeet ik een droom onmiddellijk.
Bij één van die details hoorde een naam.
Ik rekende uit dat de bij de naam horende figuur waarschijnlijk een jaar of tien ouder dan ik moest zijn.
Nieuwsgierig ben ik de volgende dag via Internet op zoek gegaan.
En gevonden.
In Curaçao
Mijn schatting van een tien jaar verschil klopte ongeveer.
Alleen dat maakt nu niet meer uit.
Inmiddels treffen we elkaar geregeld op Facebook en soms via e-mail.
En dat is leuk.
Erg leuk.

Geen opmerkingen: