Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 26 februari 2020

W.G. van der Hulst

In deze tijd van Netflix, Spotify en Games denk ik wel eens terug aan mijn hoogtepunten van vroeger.
Bijvoorbeeld aan de zwart/wit lichtbeelden van
                   "In de Zoete Suikerbol"
die vertoont werden in het oude gebouw van het Leger des Heils in Alkmaar.
Geweldig.

Toen ik ziek was kreeg ik van mijn moeder het eerste deeltje.
Een hoogtepunt.
Wat moet dat haar veel gekost hebben.
In een tijd dat elk dubbeltje drie maal moest worden omgedraaid alvorens te worden uitgegeven.

De serie van 5 boekjes is later meerdere malen heruitgegeven.
Door mij ooit aangeschaft en wederom gelezen.
Iets van de magie van vroeger voel ik weer, nu ik het aan het her-herlezen ben.
Mede door de geweldige tekeningen gemaakt door de zoon van de schrijver met dezelfde naam.
W.G. van de Hulst.
.

1 opmerking:

Anoniem zei


O ja, de soete suikerbol, kwam ook op de tv , vond ik ook zo leuk. 😃

Gr.Gonnie.