Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 25 september 2019

Vluchtelingen

Natuurlijk mag/moet je zorgen hebben over de situatie rond de vluchtelingen.
Zorgen over wat dit zou kunnen betekenen voor jou, je kinderen en je kleinkinderen.
Het is onmogelijk om in de toekomst te kijken.
Toch mag dit geen reden zijn om je te laten opzwepen.
Mag dit geen reden zijn voor haat en onfatsoen.
Dat mensen zwaar en onredelijk in de klem komen door maatregelen van onze regering kan je de vluchtelingen niet verwijten.
Je kan de westerse regeringleiders verwijten dat ze hun poten ooit gestoken hebben in wespennesten waar ze niks te maken hadden.

En.....
Net als frauduleuze bankiers en graaiende verzekeringsbonsen zullen dezen er nooit zelf last van hebben.
Zo zit de wereld kennelijk in elkaar.
Ook democratische.
.

Geen opmerkingen: