Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 18 april 2019

Restauratie en armoede

Het geld nodig voor de restauratie van een monument wordt vergeleken met het geld dat nodig is om hongeren te voeden.
Begrijpelijk maar onjuist naar mijn mening.
Het gaat niet om Of maar om En.
Zolang we nog geld over hebben voor de restauratie van een eeuwenoud monument is er weinig mis.
Het grote bedrag is immers peanuts vergeleken bij de walgelijk uitgaven die we de wapenindustrie toestoppen.

Dat rijke mensen en de politiek wel geld stoppen in de restauratie van een kerk en niet of te weinig in de verbetering van de maatschappij is hun verantwoordelijkheid.
Een verantwoordelijkheid waarmee ze kennelijk rustig kunnen slapen.
Zo is het altijd geweest.
Zo zal het altijd blijven.
Verdrietig.
Helaas.

Geen opmerkingen: