Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zondag 21 april 2019

Film

Nou, dat is toch ook wat.

Nee, ik kan niet zeggen dat ik van film houd.
Behalve natuurlijk van Don Camillo.
Maar ja, dat moet.

Heb altijd het volkomen onjuiste gevoel dat het zonde van mijn tijd is.
Een gevoel dat ik voornamelijk vóór de film heb.

Lang geleden dat ik een film zag.
Behalve natuurlijk Don Camillo.....
Maar ja, dat moet!

Netflix
Ach, toch maar eens proberen.

Inmiddels heb ik meerdere films gezien.
Plus bijna alle Star Trek's.
(Nog even de moeite waard als toen.)

Tja, dat is nou ook wat....
.

Geen opmerkingen: