Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 27 april 2019

Complottheorieën

Ik word moe.
Zo moe van al die complottheorieën.
Die, opvallend, altijd negatief en bijna nooit echt te controleren zijn.
Al lijkt dat, volgens de argumentaties, wel zo.

Geloof ik dan niet dat complotten bestaan?
Natuurlijk geloof ik dat.
Weet genoeg van mijn soortgenoten af om dat te beseffen.
Maar ik geloof dat er ook zoveel goede zaken gesmeed worden.
Positieve complotten?

Wanneer is een complot eigenlijk een complot?

Geloof téveel in complotten en je leven zal er niet prettiger op worden.
Houd de ogen open, wees niet naïef en blijf tevreden.
.

Geen opmerkingen: