Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 3 april 2019

Complotten

Complottheorieën.
Er sterven te veel jonge mensen.
Mensen worden bewust ziek gemaakt.
Enz.

Er zijn steeds meer mensen.
Ook in ons land.
Dus ook steeds meer jongeren.
Logisch dat door dit aantal er ook meer zullen sterven.
Overigens val ik niemand aan of verdedig ik iets of iemand.
Belangrijk vind ik om niet naïef maar wel nuchter te zijn.

Complot denken is niks voor mij.
Zou ik alleen maar onrustig van worden.
Dat wil niet zeggen dat ik ontken dat er complotten zijn.
Waar mensen zijn kan je goede dingen maar, helaas, ook hele slechte dingen verwachten.
Vandaar dat voor mij dus geldt, niet naïef zijn en nuchter blijven.
.

Geen opmerkingen: