Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 13 maart 2019

Lange witte wilde baard

In mijn kinderjaren woonde er in Enkhuizen aan het eind van de straat een man met een indrukwekkende wilde witte baard.
Ik vond dat prachtig.

Enige tijd geleden besloot ik mijn baard een tijdje de schaar te ontzeggen.
Was benieuwd hoe een wilde baard mij zou staan.
De witheid was er immers al.
De rest kwam vanzelf.

Dat bleek na enige tijd ook.
En ik was tevreden over het resultaat.
Was overigens niet van plan om het altijd zo te laten.

Na enige tijd kwamen de commentaren.
Familie, vrienden en kennissen.
Men vond het te wild.
Men vond het te lang.
Ik liet ze maar zeuren, had al lang de bedoeling om de kortwiekschaar te gaan gebruiken.
Enige dagen later was het zover.

    NIEMAND van de klagers viel het op !!!!
.

Geen opmerkingen: