Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zondag 3 maart 2019

Boek. De verzopen kat.

Ik was begonnen met het schrijven van een boek.
Dat bleek toch nogal een klus.
Daarom kortte ik het verhaal flink in .
Nu past het boek op één bladzij.
Spaart bomen.
Tjonge  ik ben goed bezig.

Want hij werd steeds natter.
Dat kwam omdat hij de paraplu was vergeten.
En een sollicitatie met een uiterlijk van een verzopen kat was niet wat hij in gedachte had.
Zijn zelfvertrouwen stond na al die jaren toch al op een laag pitje.
Nu had hij dat vertrouwen juist zo hard nodig.
Zelfs zijn geloof liet hem in de steek.
Waar was het gebleven?
Diepe wanhoop overviel hem.
Maar zie...
Juist zijn natte verschijning hielp hem.
De persooneelswerker was een stralende jonge dame die in de natte poedel een leuke capabele vent ontdekte.
Hij kreeg de baan.
En ze leefden nog lang en gelukkig.

Geen opmerkingen: