Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zondag 24 maart 2019

Billboards van het oude Hengelo

Het onderstaande plaatste ik enkele jaren geleden.
Inmiddels vind ik beelden uit Hengelo terug.
Geplakt op.....
Vuilcontainers!

Op facebook circuleren foto's van het oude Hengelo.
Filmpjes op YouTube.
Vóór, tijdens en ná de oorlog.
Ik denk dat velen geen idee hebben hoe Hengelo er ooit uit zag.

In Enkhuizen zag ik op diverse plaatsen billboards staan met oude afbeeldingen.
Hoe leuk zou het zijn als dit ook in Hengelo het geval zou zijn.
En dat op de desbetreffende plaatsen.
Veel is er door  bombardementen verloren gegaan.
Helaas ook door acties van de gemeente.

Enthousiasme voor het billboard idee vond ik niet bij museum Old Hengel.
Men zou het doorgeven.
Dat wel.

Ik weet ook niet of het idee levensvatbaar is.
Maar dat geldt voor alle ideeën.
Ik weet ook niet wie iets met het idee zou kunnen doen.
Er leven nu nog stadsgenoten die verhalen kunnen vertellen bij oude foto's.
Dus stuur ik, nu het nog kan, dit idee maar de wijde wereld in.
.

Geen opmerkingen: