Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 25 februari 2019

Valverde

Dit schreef ik enige jaren terug op Facebook.
Opvallend dat er naast positieve reacties ook negatieve waren.

Na vele solo bezoeken aan een dorp in Zuid Spanje (Andalusië) ben ik er jaren geleden ook met een kameraad (Sebo) naar toe gegaan.
Dat was best spannend want hoe zou hij het vinden en zou hij hetzelfde beleven als ik?
Mijn zorgen bleken volstrekt overbodig.
Het werd een geweldige reis.
Wat een fantastische ervaring als je samen dezelfde dingen op dezelfde manier beleeft.
Delen van iets is dan op zijn minst het vervijfvoudigen er van.

    Nu, als ik me wat somber voel, zet ik de film op die ik maakte.
En dat gevoel van toen komt onmiddellijk terug.
Prachtig is dat.

Geen opmerkingen: