Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 22 februari 2019

Het olifantengebit

Een Hengelose olifant.
Had verschrikkelijk het land.
Omdat hij bij het eten.
Door stenen zijn tanden had  versleten.
Hij vroeg daarom aan de smid.
Een ijzeren gebit.
Nu heeft hij tijdens het onbijt.
Ontzaglijk veel jolijt.
Lachend eet hij nu een ei.
Zelfs mét een grote kei.
Ik doe dat hem niet na.
Eet liever een lekker bordje vla.
Dat is beter voor mijn gebit.
Mijn tanden blijven in 't gelid.
Zo is ieder blij.
Joechei, joechei, joechei.

Geen opmerkingen: