Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 11 februari 2019

Het gemak van de computer....

Nog niet zo lang geleden liep je naar een loket.
Regelde je zaken en ging heen.
Opgelucht want geregeld.
Afdoende!

Nu zit je achter de computer.
Ga je naar de website.
Veeg je het zweet van je voorhoofd (Na ongeveer drie kwartier)
Probeer geen onvertogen woord te zeggen.
Regel je je zaken níet.
(want té ingewikkeld).
Sluit je de computer af en hoop de volgende dag(en) voldoende afgekoeld te zijn om het nogmaals te proberen.
Volledig overtuigd van het feit dat het weer niet zal lukken, hulp telefonisch onbereikbaar is evenals de e-mail aangezien dat adres onbekend is.
Daarna neem je een dubbele paracetamol.
Spoel je dat weg met zeer sterke koffie en krijg spijt van onheus gedrag naar gezinsleden.

Gelukkig zijn alle sites waar je moet betalen zeer klantvriendelijk....!!

Ja, de computer heeft alles een stuk eenvoudiger gemaakt.

Geen opmerkingen: