Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zondag 24 februari 2019

De gebakken poets.

Had zin in een poets.
Dus dacht ik, weet je wat, ik bak er een.
De ingrediënten zijn nooit een probleem.
Heb ze altijd bij de hand.
Heb bovendien vaker poetsen gebakken.
Helaas deze mislukte.
Lag niet aan de pan of aan de hitte van het gas.
Nee, het werd een verbrande poets.
Niet voldoende aandacht bij de warmteontwikkeling van de a.s. poets.
En dat moet, wil het een geslaagde poets worden.
Deze was als een oude, niet goed geslaagde poets.
Toch jammer.
Zal een nieuwe poets gaan bakken zodra ik zin en slachtoffers heb.

Geen opmerkingen: