Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zaterdag 19 mei 2012

Vreemdelingen"zorg".

Gisteravond Zembla Nld 2:

Al jaren voert Nederland een keihard vreemdelingenbeleid.
Elke dag komen er weer illegalen in de detentiecentra bij.
Zieke vreemdelingen worden op straat gezet.
Gezinnen worden uit elkaar gerukt.
Verdriet van de ander is slechts een lastige bijkomstigheid.

Mijn mening:
Zoals de slavernij de moraal van de eigenaren aantastte zo wordt de moraal van Nederland aangetast door dit gedrag.
Dat is ook duidelijk te zien.
De maatschappij verhard.
Dit vreemdelingenbeleid is er het gevolg van en versterkt de verharding.
Wie doorbreekt de cirkel ?
Christelijke politiek doet dit in ieder geval niet.
Helaas.

Waar moet het met Nederland naar toe?

DQ


Geen opmerkingen: