Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

zondag 20 februari 2011

Positief en negatief (+ en -)

Sommigen die commentaar leveren op mijn schrijfsels zijn van mening dat ik niet zo best in mijn vel zit en nogal negatief ben ingesteld.
Ik heb daar over nagedacht.
Denk wel te begrijpen waarom ze dat zouden kunnen denken.
Ze hebben ongelijk.

Net als iedereen juich ik de wereld niet altijd even vriendelijk toe.
De kans is inderdaad aanwezig dat ik op een dergelijk moment vaker het keyboard-penseel pak en woorden in mijn weblog schilder dan anders.
Geen idee.
Het zou kunnen dat ik op zo'n moment meer behoefte heb om te schrijven.
Toch eens op letten.

Zelf omschrijf ik me wel eens als een positief mens met een negatief mensbeeld.
Misschien kan men mijn weblog het beste lezen met dat gegeven in het achterhoofd.

DQ
.

Geen opmerkingen: