Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 14 februari 2011

Achter de geraniums..............?

Het is zonnig weer.
Het is fraai weer.
Het is koud weer.
Dat zal helaas allemaal verdreven worden door de gebruikelijke regen waarna de temperatuur gaat oplopen tot een graad of 9.

Goed weekend gehad?

Klacht:
Ik heb te weinig tijd.
Veel te weinig.
Dat is raar voor iemand die met pensioen is.
Ik zal het uitleggen.
Het is namelijk zo:
"Ik heb last van teveel interesses".
Het voordeel is dat ik me niet c.q. nooit verveel.
Het lastige is dat ik niet aan alles toe kom of slechts half toe kom.
Als ik alleen slechts kijk naar de boeken en tijdschriften die ik tegelijkertijd onderhanden heb.
Naast dit leeswerk besteed ik vrij veel tijd aan computer- video- en fotowerk.
Aan mijn elektronica hobby kom ik niet eens toe, laat staan aan tekenen.
Iets wat ik graag deed, echter de laatste tekening maakte ik een tiental jaren geleden.

Dan heb ik het natuurlijk nog niet eens over de tijd die ik aan familie en in het bijzonder de kleinkinderen besteed.
Een kleinzoontje van mij is jarig vandaag, bedankt voor de felicitaties.
Ook vrienden en kennissen kosten tijd.
Een heel prettige tijd, overigens.

In een volgend verhaaltje zal ik aangeven welke boeken ik onder handen en ogen heb.

Nog veel video's moet ik bewerken.
Ook dat kost weer veel tijd.
Leuke tijd, dat wel.

Foto's die ik maakte en die ik de moeite waard vind zal ik t.z.t. plaatsen.
Zag dat Sebo een foto die ik in Italië maakte op z'n log plaatste.
(Mijn tekstcorrectie programma maakte van Sebo "Seksbom"!)
Sebo heeft gelijk dat hij de foto plaatste.
Zelf vind ik het eveneens een fraaie foto.
Ook die hoort bij de uitverkoren foto's die ik zal plaatsen.
Het vervelende is echter dat ik zoveel foto's en video's heb gemaakt dat ik ze lastig kan terug vinden.
Ze staan keurig in de juiste mappen maar wel verspreid over een stuk of vier harde schijven.

Je ziet, ik heb een probleem.
Een LUXE probleem.

Het journaal staat aan en ik zie het vliegtuig dat enkele jaren geleden verongelukte in Faro.
Gek te bedenken dat ik diverse malen op dat vliegveld ben geweest maar nog gekker dat ik hoogstwaarschijnlijk ooit met datzelfde vliegtuig naar Faro ben gevlogen.

Ik begon dit stukkie met mooi weer.
Het is nu uren later en de regen is gekomen.
Evenals het afsluiten van dit schrijfsel.

DQ
.

Geen opmerkingen: