Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 11 augustus 2010

De Beer is los

Hoewel ik wel auto heb gereden de laatste jaren heb ik al enige tijd zelf geen auto meer.
Een echte autorijliefhebber ben ik nooit geweest en als je zo'n apparaat niet veel gebruikt is het een dure kostganger.
Bovendien alle grote afstanden die ik afleg doe ik met het openbaar vervoer en dat bevalt me uitstekend.
Om die reden was ik van plan mijn rijbewijs niet te verlengen.
Toch begon het te kriebelen als ik merkte dat mensen op plaatsen konden komen die voor mij niet meer waren weggelegd.
Ik gun het ze van harte maar zelf zou ik dat ook wel willen.
Vandaar toch maar eens stiekem gekeken naar wat de huidige automarkt vrij goedkoop (betrekkelijk) te bieden had.
Waarbij ik natuurlijk ook keek naar brandstofkosten, belastingen, verzekeringskosten, onderhoud en gevolgen voor het milieu.

Omdat ik voornamelijk alleen of met z'n tweeën rij en toch niet van plan ben grote afstanden te rijden heb ik uitsluitend naar kleine auto's gekeken.
En zie daar, het is een Panda'tje geworden.
In zo'n beetje de meest eenvoudige uitvoering.
In de catalogus zag ik verschillende kleuren staan.
Geel stond me wel aan, goed zichtbaar en een kleur waar ik toch al een voorkeur voor heb.
Het bleek ook nog de standaard kleur te zijn.
Grappig want juist omdat het de standaard kleur is betalen velen een meerprijs voor een andere kleur.
Het gevolg is dat ik geel hier het minste zie.
Toch nog een beetje uniek......

En nu dus: Rijden maar.

DQ
.



Geen opmerkingen: