Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 8 juli 2009

Tweesnijdend zwaard

Wel eens gehoord van e-Sword?
Dat klinkt nogal gewelddadig maar dat geldt alleen als je de Bijbel als zwaard wilt zien.
e-Sword is een geweldig programma voor hen die de Bijbel bestuderen.
Helaas is het programma in het Engels.
Ook de los te downloaden aanvullingen, concordanties, Bijbelvertalingen, commentaren, kaarten e.d. zijn in het Engels.
Desondanks een geweldige aanrader.
De Nederlandse Bijbel in Oude Vertaling is wel als gratis download beschikbaar.
Ook vertalingen in het Afrikaans zijn te downloaden.
Hebreeuwse vertalingen zijn beschikbaar.
Nog veel meer, teveel om op te noemen.
In het programma vind je een tekstverwerker en andere hulpmiddelen.
Zoeken enz.
De meeste aanvullingen zijn gratis.
Voor sommigen moet je betalen.
Maar ook zonder die betaalde aanvullingen is het een geweldig hulpmiddel.
Een absolute aanrader.
Het programma en de aanvullingen zijn te vinden op:
http://www.e-sword.net/

Veel succes.

DQ
.

Geen opmerkingen: