Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 23 april 2009

Zomaar wat gekeuvel.

Zo daar ben ik weer even.
Zit achter (voor?) de PC omdat er enige administratieve handelingen verricht moesten worden.
Ook enkele mensen moeten worden gedaggezwaaid.
(Mijn spellingchecker protesteerd tegen dit zojuist door mij uitgevonden woord.)
Want het is natuurlijk eigenlijk zonde, nee jammer, om je tijd achter PC of TV te verdoen met dit fraaie weer.
Ik kan echter eventjes tevreden achterover leunen.

Heb enkele handelingen aan mijn huis verricht.
Handelingen waar ik nogal tegen op zag omdat ik niet goed wist hoe ik ze zou moeten aanpakken.
Maar het is gelukt en ik ben zeer tevreden.
Overigens moet er nog veeeeeeeeeel meer gebeuren.
Dat heb je met een eigen huis maar zeker als dat meer dan honderd jaar oud is.
Een oud huis in een tamelijk jonge stad.

Ik woon hier in Hengelo vanaf mijn 16e jaar, zij het met onderbrekingen.
Ondanks die lange duur is het nog steeds niet mijn stad geworden.
Dat komt omdat ik oude steden prachtig vind, er ook ben geboren en opgegroeid.
De eerste handeling verrichtte ik in Enkhuizen, de volgende in Alkmaar.
Vandaar dus, en vandaar dus ook mijn keuze voor een oud huis.
Maar dat heeft zeker consequenties en die zijn des te lastiger te behappen naarmate ik ouder word.

Ben nooit een dakhaas geweest maar beklom het dak toch (als het dan echt moest).
Nu is die dakhaas slechts een fraai grijs dikbuikig konijntje geworden die zich maar het beste voelt, gewoon laag bij de grond.
(Karaktertrekje?)
Een puzzel is dus hoe ik het afstropend jurkje van de dakkapellen moet vervangen.
Bah, zo'n afstropend jurkje.
En ooit was het zo'n mooie blauwe jurk.............

Komt tijd, komt raad heeft tot nu nog niet geholpen.
Tenminste wat het hoge gebeuren aangaat.
Ach......

Morgen weer stralende zonneschijn.
Mooie gelegenheid om enige andere zaken te ondernemen.

Zij die gaan slapen groeten U.

DQ
.

Geen opmerkingen: