Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 17 maart 2009

Nieuw gezicht

Mijn baard is er af.
Hoewel voorbereid, toch een schok om dat blotebillengezicht te zien.

Het grootste gedeelte van mijn leven droeg ik een baard.
Je zou bijna zeggen dat ik met een baard ben geboren.

Grappig om de reacties van mensen te zien.
Velen valt helemaal niets op.
Anderen zie ik denken, hé er is iets vreemds.
De kleinkinderen hier hebben het niet opgemerkt of vonden het zo onbelangrijk dat er geen woorden aan vuil werden gemaakt.
Sommigen zie ik uit beleefdheid zeggen "staat je goed".
Anderen laten het omfloerst in het midden.

Zelf vind ik het (nog?) maar niks.
Hoe komen die lijnen in mijn gelaat zo diep?
Bovendien, het is zo koud.

Scheren op een babyface is ook niet prettig.
Wel verlicht babyzalf het branderige gevoel.
Nou ja, zo lang er geen luier om hoeft.........

Ja, zeg je terecht: WAAROM?
Geen idee eigenlijk.
Ik was het gewoon eventjes zat.

De kapper verdiepte de metamorfose.
Het haar was te lang, dat is zeker.
Maar nu zijn mijn fraaie grijze zijlobben ook nog pleite.
Een beetje tevreden stemde me het feit dat er onder de grijze vlokken op de grond nog heel veel donker haar te ontdekken viel.
Zo zie je dat een jeugdige ziel ook iets met je haar doet!

Nou maar de wereld met frisse blik, onverschrokken tegemoet treden.

Ik ben een moedig mens.
Een held!

DQ
.

Geen opmerkingen: