Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 3 maart 2009

Gedeelte van preekje van mijn vader

Geregelde lezers van dit log weten dat mijn vader voorganger is geweest van een interkerkelijke organisatie.
Hij stond in dienst van de NCGB (Nederlands Christelijke Gemeenschaps Bond) en leidde daar de samenkomsten.
Mijn moeder werkte keihard mee.
Haar hart lag vooral bij het kinderwerk.
In Alkmaar was mijn pa jeugdleider van een actieve jeugdclub.

Met een tussenpoos van enkele jaren wordt er door deze club een reünie gehouden.
De laatste keer was in Oldebroek op 25 oktober 2008.
De tijd gaat echter dringen zodat de tijd tussen deze reünies korter moeten worden.
We zijn 50 jaar geleden uit Alkmaar naar Hengelo OV verhuisd.
Duidelijk dus dat de jaren gaan tellen.
Velen zijn reeds overleden.
Mijn vader wordt deze maand 95 jaar!!

Van de laatste reünie heb ik een video samengesteld.
UIt het preekje van mijn vader heb ik een kort fragment gehaald en op youtube gezet.
Hieronder het fragment.

Opletten s.v.p.
Het is niet altijd goed te verstaan.
Dat komt door de afstand van de microfoon tot het onderwerp en omdat mijn vader op dat moment last van z'n mond had.

DQ
.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

GEWELDIG !!!!!!
Al 94 jaar en nog zo vol vuur!!

Wiebe zei

Hoi,

Nou ik heb vaders gehoord hoor. Ik kon niet alles goed verstaan maar ik weet dat hij het over Gods genade en over onze gang naar de Hemel had.
Ik denk dat ik het zomaar eens ben met je vader en ik denk dat als je hem vraagt hoe wij in de hemel komen dat hij dan zegt "door bekering en vertrouwen in Jezus Christus" Door genade uit geloof, Johan. Door genade uit geloof.

Ik bewonder de man die op die leeftijd nog zo kan prediken