Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

donderdag 18 september 2008

Verworden Westen

Al geruime tijd ben ik van plan om een stukje te schrijven over de schuld die het christelijke westen in de rest van de wereld heeft opgebouwd.
Naar mijn overtuiging één van de redenen van de opkomst van het extremisme in de wereld.
De oogkleppen die het westen heeft opgezet en de arrogantie naar de rest van de wereld is verbijsterend.

Op Internet kwam ik een artikel tegen waarin onder het hoofdstuk
Verworden Westen 
veel van mijn gedachten worden verwoord.
Het begint aldus:

Het westen mag militair sterk zijn, maar heeft geen ideologisch antwoord op moslim extremisme en terrorisme. Het is in moreel verval. God is naar de marge gewerkt. Het westen heeft zich overgegeven aan materialisme, hebzucht, overdaad en immoraliteit, terwijl een groot deel van de wereld in armoede en nood verkeert. Ook de christenheid heeft aan dat morele verval meegewerkt. 
(Vette letters zijn van mij.)

De rest van het artikel is ook de moeite van het lezen waard evenals de hele site.


DQ
.

Geen opmerkingen: