Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 26 september 2008

Schrijfseltje

Toch maar even mijn pijnlijke schouders vergeten..........

Ook zo genoten van het fraaie herfstweer?
Gistermiddag hebben we een gedeelte van mijn verjaardag kunnen vieren in de tuin en in de zon.
Heerlijk.
Nog heerlijker omdat John een prettig grote en zware appeltaart meebracht.
Het laatste stukje heb ik zojuist genuttigd.
(John, je hoeft niet persé op mijn volgende verjaardag te wachten.............)
De temperatuur was niet zodanig dat je in je blootje zou kunnen zitten maar dat was geen probleem omdat we dat bij zinderende temperaturen ook niet gedaan zouden hebben.
Hoewel ik deze verjaardag maar matigjes heb gevierd, ik ga het later nog eens dunnetjes over doen, heb ik toch de nodige telefoontje en bezoekjes geïncasseerd.
Eén van die felicitaties, die van Ben uit Spanje, wordt hieronder uitgebreid weergegeven.

De kranten heb ik vanmorgen via Internet gelezen en ik ga zo de stad in om mijn gratis krantje te halen.
Om te lezen en om de puzzel te maken.

Het is de bedoeling dat Marijke morgen weer vanuit Italië huiswaarts vliegt.
Hoop dat het lukt omdat bagage van haar per ongeluk richting Noord Italië is vertrokken.
Pas volgende week komt dit weer retour.
Dat is te laat.
Als het niet eerder kan wordt het een dure grap.
Verlopen vliegticket.
Zou jammer zijn.
En dan moet ik nog langer wachten voor ze weer terug is.
Vier weken vind ik lang genoeg duren.


DQ
.

Geen opmerkingen: