Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 17 juni 2008

Uitzicht

Ik ben niet een echte tuinliefhebber en ben best tevreden met mijn kleine stadstuintje.
Toch zijn er mensen met een mooiere tuin en zeker een fraaier uitzicht.
In het vorig bericht staan twee foto's die ik in Italië maakte.
Dit ziet men vanuit de tuin van een vriendje van mijn kleinzoontje.
ADEMBENEMEND.

DQ
.

Geen opmerkingen: