Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 30 juni 2008

Sport.

Zo, dat hebben we weer gehad.
De voetbalwereld kan weer tot rust komen.
Spanje heeft verdiend gewonnen.

Omdat Marijke later dan de bedoeling terug kwam uit Amsterdam hoefde ik de TV niet aan te zetten.
Maar ja aangezien zij wilde kijken heb ik het grootste gedeelte van de wedstrijd gezien.
Het valt niet mee om niet te kijken als zo'n TV-apparaat aan staat.

Ik ben nogal cynisch wat betreft sport.
Is het nog sport als er voor één speler 70.000.000 Euro wordt geboden?
Is er sprake van sport als ik nog steeds hoor zeggen: 'Ik hoop niet dat Duitsland wint?".
Aan de andere kant hoor ik dat in Spanje (voor een week?) een verbroedering plaats vindt.
Zelfs in Barcelona (Catalonië) liep men met Spaanse vlaggen.
Zelfs in Baskenland stond een mooi artikel in een sterk nationalistische krant.
Nou ja, vele mensen hebben van het voetbal genoten.
Prima.

Ik belde Ben in Valverde del Camino (Andalucía).
Hij was bij zijn zwager.
Wat een herrie.
Wat een feest.
Wat een bier.
Wat een warmte (rond de 40 graden).
Toch jammer dat ik er niet bij was.

DQ
.

Geen opmerkingen: