Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 17 maart 2008

Vaya con Dios en sorry voor de rust op mijn log.

De lezer heil.

En weer is er enige tijd verstreken.
Wederom een tijdje mijn log niet gevuld.
Al tientallen jaren heb ik erg veel last van mijn schouders.
Soms zeurend op de achtergrond en dan plotseling behoorlijk hevig.
Ik kan niet aangeven waardoor de ene keer
de pijn rustig aan het sudderen is
en de andere keer aan het branden.
In iedergeval is het zo dat het nu al enige tijd
behoorlijk in de fik staat.
Dan is het lastig om mijn handen de juiste richting op te sturen
naar de knopjes van het toetsenbord.
Voortdurend ben ik mijn typefouten aan het corrigeren.
Heel lastig en niet bevorderlijk voor mijn schrijflust.
Ter zijner tijd komt alles vanzelf weer tot rust
en dan wordt het log weer gevuld.
Tot dan zal ik het wat kalm aan moeten doen
met af en toe een aanvulling.

Vaya con Dios,

Johan
.

1 opmerking:

Anoniem zei

Sterkte en beterschap

Sebo