Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

dinsdag 26 februari 2008

J.P. in HoP

Het kost mij altijd moeite om J.P. Balkenende echt serieus te nemen.
Dat ligt niet alleen aan hem en het CDA maar ook aan de man zelf.
Hij heeft, althans voor mij, geen uitstraling maar kan daar natuurlijk niets aan doen.
Bovendien heb ik het gevoel dat hij mischien wel wéét maar niet voelt wat er binnen het minderbevoorrechte deel van het volk leeft.
Iets wat hij trouwens gemeen heeft met vele collega's.
Bovendien kan je je afvragen of het de juiste man op de juiste plaats in de juiste tijd is.
Ik heb zo mijn twijfels.
Die twijfels heb ik niet in zijn oprechtheid tijdens het interview in het programma Hour of Power.
Het is wel weer helemaal J.P.
Hier het interview.

Geen opmerkingen: