Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

woensdag 23 januari 2008

Huelva filmpje

Op dit moment loop ik het gevaar de lezer te overvoeren met filmpjes.
Laat ik het risico maar nemen, er is immers geen verplichting om te kijken.
De filmpjes geven slechts mijn belangstelling weer.

Enige berichten terug maakte ik melding van de havenplaats Huelva.
Om enig idee te krijgen plaats ik hierbij een Youtube filmpje.

Ach ja, met dit weer moet je zelf voor wat zon zorgen.
Dat doe ik met heerlijk zonnige Sevillanas uit de luidspreker en zonnige filmpjes via het scherm.
Maar ja, ik moet toch de regen trotseren om Marijke ergens mee te helpen.
Ze is in de winkel tussen de stellingen gevallen en heeft erg veel last van gekneusde ribben.
Kan lang duren.

Pet op en leren jas aan..........., tenminste als ik de gelegenheid krijg.
Achter elkaar telefoontjes.
Enschede, Hengelo, Spanje, Italië, Hengelo, Italië.

Ik ga.

DQ
.

Geen opmerkingen: