Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

maandag 31 december 2007

Zomaar wat.......

Kort berichtje zo aan het eind van het jaar.
Niet dat ik niets te melden zou hebben maar meer omdat mijn conditie zo slecht is als een lekke voetbal.
Slechts één keer in mijn leven heb ik echt griep gehad maar des te meer verkoudheden.
Nou kan je zeggen ach........... verkoudheid.
Een beetje snotterig, wat koppijn, wat hoesten en na een paar dagen is het voorbij.
Bij mij ligt dat helaas wat anders.
Alle bovenstaande narigheidjes strijden om de voorrang maar vaak wint het hoesten het.
Als dat het geval is ben ik nog niet jarig.
Het komt voor dat ik een maand lang hoest en dan met grof geweld.
Alles doet zeer, ik slaap slecht en ben volledig buiten adem.
Dat is mijn grote angst.
En dat is de huidige toestand.
Ben ik beter vóór dat die ramp toeslaat of ben ik echt de sigaar.
Afwachten.

Gisteravond naar de kinderen en kleinkinderen geweest.
Kevin, 7 jaar, heeft voor het eerst van z'n leven "knal"materiaal en hij was er uiterst nerveus over.
Heerlijk om te zien.
Vandaag ná 10 uur is knallen geoorloofd en hij viert feest.

Nogmaals, een fantastisch uiteinde van 2007.
Een goed begin in het nieuwe jaar.
Een stralend 2 0 0 8

DQ

.

Geen opmerkingen: