Commentaar, Gastenboek en/of Andere Zaken.

- Commentaar kan geleverd worden door via reacties (onder mijn berichten) te reageren.
- Mail kan via het envellopje dat onder mijn berichten staat.

- Het tekenen van het gastenboek kan met klikken op:

>>>>>>> G A S T E N B O E K <<<<<<<

--> In rechterkolom staat het Blogarchief.
--> In rechterkolom staat het Labelarchief.
--> Voor terug bladeren weblog zie onder de pagina:
Oudere Berichten

================================

================================



Klik op het beeld voor meer gegevens.

================================


================================
>>>> Mijn video's op YOUTUBE <<<<

(Kies video, plaats muis op
beeld en
klik daarna op pijl
of ga rechtstreeks naar mijn
video kanaal KLIK HIER)

Hoi allemaal

Hoi allemaal
Een groet van mij, Emanuele, uit het verre Italië. Veel plezier op de weblog van mijn opa.

vrijdag 2 november 2007

Tijd en Toeval

Ontelbare woorden zijn er gewijd aan de begrippen Tijd en Toeval.
Ik ben erg blij dat ik niet het laatste woord hierover heb.
Filosoferen over deze begrippen is veel te leuk.

In één van mijn vorige stukjes vroeg ik me af of er niet meer merkwaardige dingen gebeuren die zo klein zijn dat ze niet opvallen.
Zelf zal ik daar eens meer opletten.
Leuk als ik voorbeelden van lezers ontvang.

Voor het eerst wierp Bert gister een blik op mijn Weblog.
Hij reageerde toen op iets wat ik schreef over TIJD.
Grappig dat er een koppeling ontstond tussen TIJD en Bert.

- Vannacht ging ik laat naar bed.
Ik zette de radio aan en viel midden in een hoorspel over Maarten Toonders creatie, de Heer Bommel.
Wat ik er van begreep ging het over een mannetje dat de TIJD kon manipuleren.
Bert is een groot bewonderaar van het werk van Maarten Toonder.

Iets anders:
- Eén keer per week gebruik ik mijn buskaart.
Vorig weekend was ik de kaart kwijt en moest dus een andere kopen.
Van de verkoopster kreeg ik een enquetteformulier aangeboden.
Na invulling er van krijg ik, op ongeveer 1 Euro na, de aankoopprijs retour.
Mooi.
Vanmorgen vond ik mijn oude, nog bijna geheel volle, kaart terug.
Dankzij het feit dat ik die kwijt was kon ik nu profiteren van de korting.

Spectaculair allemaal?
Nee, natuurlijk niet.
Wel leuk om in de gaten te houden.

-

Geen opmerkingen: